Sex

6 km/h, det var nog ungefär hur fort jag och Kito gick på vägen hem. Det tog nästan exakt 50 minuter från järnvägsstationen och hem, helt underbart väder. Gissa vem som är trött, ja precis, både jag och hunden

6 tusen spänn, det var vad jag låg plus på unibet, men inte numera, jävla skitkort

6 ingridienser fick jag köpa till maten idag, i efterhand, det är inte bra när man har 4,8 km till affären och det tar cirkus 25 minuter att ta sig fram och tillbaka

6 glas vin, fick man ut av den sista flaskan Tasman Bay idag till maten, undrar om det går att få tag i mer

6cl gammel dansk, skall jag dra i mig alldeles strax som "magmedicin"

6, det är den tid då min klocka kommer ringa imorgon bitti, fy fan så tidigt

6, ja den som ändå fick ha det, hade varit najs

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0