21,4 miljoner

det är sjukt mycket pengar och det var en från Malmö som tog hem hela den potten igår. Tänk så mycket man kunde hitta på med de pengarna.

Hade garanterat inte levt särskilt extravagant med mer pengar men absolut satt lite guldkant på tillvaron.

1. Sett till att betala av alla jä..a lån och skulder
2. Sett till att mina nära och kära hade blivit av med deras jä..a lån och skulder ;-)
3. Inte brytt mig om att gå till jobbet, who cares
4. Kanske investerat i en ny fräsig bil, fast egentligen är jag inte så biltokig
5. Köpt någon mer spännande tavhäst och lagt ner mer av min tid på att följa utvecklingen
6. Resor, ja i massor, så många ställen jag skulle vilja besöka och nu är ju inte pengarna ett hinder
7. Sett till att grannen flyttatde om jag så skulle köpa hans hus för ett duktigt överpris.
8. Jag och H skulle bjuda alla vänner och bekanta till Karibien på bröllop, chartrat ett plan, det hade varit coolt.

Det finns mer, mycket mer som jag skulle göra *drömmer mig bort*


Igår var vi så i Lund och åt på bantorget9, jag är alltid lika facinerad när det serveras mat och kompositioner som  man inte skulle hitta på själv. Mumma, rekommenderas starkt :-)
Cyklade hem under klar himmel med stjärnor, mörkt.

Som vanligt (underbart att säga) så är det underbart väder ute. Läst tidningen i solen och nu följer några bekymmerslösa timmar innan fotbollen börjar vid 16.

Take care, enjoy life, våren är här
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0