Arlanda here I am

Datarevolutionen är fantastisk, här sitter man mitt på Arlanda med allt sorl i bakgrunden och surfar runt lite. Lite sådär lagom avslappnat innan flyget till Finland går. Skulle använt jobbdatorn men batteriafan är totaldött. Satt på panda Sushi på Vasagatan utanför centralstationen för ngn timme sedan. Surfade och åt. Egentligen var jag sugen på solvalla och Elitloppet men jag insåg att det aldrig skulle gå ihop sig. Det tar alldeles för lång tid från valla till Arlanda. Nåja, hoppas på att mobilen håller så att jag kan spela och lyssna på ATG live.

Vi hämtade Harry idag, tala om charmtroll :-)
Först tog vi ut fel hund, den var nämligen märkt länd i grönt. Vi jollrade och fattade tycke för den men när vi skulle skriva papper vidade det sig att det inte var den. NÄHÄ, in leta fram rätt hund som var heltvild. Jo då, där hade vi vår Harry. h var i himmelriket (jag med), helt söt den lilla parveln som säkert var dubbelt så stor som sist vi såg honom för 5 veckor sedan. I Södertälje släppte jag av mih själv och tog tåget med Stockholm. H och hennes  mamma är väl ngn stans halvägs hemma. 60 mil har de att avverka från rosöga och hem.

Kan tyvärr inte dela med mig av bilderna på Harry men jag lovar de kommer.

Nu är det 2:45 kvar på min tid, måste lämna in vinnarspelet.

Take care, återkommer imorgon
/S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0