Helsingborg - Knutan

Träffade ju C igår, vi tog ett par öl på OZ (oss emellan tror jag det hette) och käkade underbar lax med potatossallad på färsk potatis. Sedan visade C mig runt lite utmed strandpromenaden och bortåt sandstarnden. Det var hur fint som helst, nu helst plötsligt förstår jag varför människor älskar sitt helingborg. Jag gillade det med !!!

Avslutade med Kaffe hemma hos C, bor jättefint mitt inne i stan.

tyvärr var tåget hem försenat med nästan en timme men det gjorde att jag fick uppleva Knutan en fredag...Kanske inget att vara stolt över men alltid en erfarenhet rikare...

Underbara sambom kom och hämtade mig på stationen i Häljarp, hon är för go

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0