Jag älskar detta vädret

Kan sitta i timmatal och bara vara, njuta av lugnet och låta solen smeka min kropp :-)

Det är precis vad jag kommer ägna dagen åt, vad jag gjort nu någon timme och vad jag gjorde igår. Ok, ett och annat avbrott för lite annat småfix finns det väl tid för. Lyckats dra över golven idag (lovar att det behövdes) och nu tänkte jag ta tag i magövningarna igen. Varit duktigt förkyld/allgerisk och snorat men idag känns det bätte. Antagligen ligger pollennivån lite mer noramlt eller något.

Stackars sambon jobbade 11h med jouren igår, idag var hon iväg 7:20 men komglidande hem igen för ett tag sedan. Bra pengar så klart, men i det här vädret :-(

Vi blev bjuda hem till K & K igår, jättetrevligt och spontant, S & L var också där. Tror det eller ej men vi satt faktiskt ute hela kvällen och när H körde hem såg jag att det stod 17 grader på termometern 23:30 den 10:e maj, helt knasigt. Tror inte ens jag satt ute så sent förra sommaren. Hoppas, hoppas det blir lite bättre i år.

Take care, lite ansträngningar väntar
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0