Ledighet - Going Kronos

http://www.aftonbladet.se/trav365/article2381712.ab

Vad säger man, jag älskar den hästan och vad en folk säger om Ludde så är han en färgklick, bra jobbat :-)
Kommer aldrig att glömma en vår när det var v75 på jägers och vi var där, jag och Z. Ludde vann och vann och jag spelade vinnare hela tiden. I ngt lopp vann han till 32 ggr pengarna och Stefan full som en allika står upp och skanderar Ludde, Ludde, ludde, tittar sig runt och ingen annan hänger på ;-)

Nog om det, hade velat gå till gentlemannadagen idag men har inte pengar att aspela bort så då får det vara.

Vaknade sent idag efter att ha tittat på vantage point igår, riktigt bra film, action. Tränade i magmaskinen med en hand, det funkade rätt hyfsat, rakade av mig några dagars skäggstubb, så ser man ut som folk igen.

Händer ingenting idag och jag är meganöjd.

Kram & hej
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0