Måste finns inte !!!

Fatta hur trött jag blir av det här stigaupptidigtpåmorgonen grejen, SUCK, det suger. Innan vi flyttade kunde jag ligga och dra mig till en 7:30-7:45 och ändå vara på jobbet 08:00. Nu liksom, upp 06, måste åka allra senast 6:30 annars blir det springa till tåget 6:47 och det är trist. Enda positiva är att man är på jobbet 7:30 och har när man går 16:15 (om man kommer iväg då) varit där 45 minuter extra. Detta innebär att man med gott samvete kan gå tidigare på fredagen, men trött...

Igår gick jag alltså och la mig 21, undrar när det hände sist? Läste och kämpade verkligen för att vara lite trevlig men icke, sov säkert redan 21:30, fan, missade andra halvleken i fotbollen, kollade inte sporten och myste inte.

Bättre med piggheten idag, trots att jag inte tog tåget hem förens 17:37 och gick från stationen och hem. H och Kito mötte mig halvvägs. Där har vi nog en liten bov också föresten, motionen, inte blivit så mycket av den varan. Fritiden räcker inte till till allt man skall, nå vill göra. Ordet måste finns inte längre, det sa Olof förra veckan, man skall vilja. Man kan till och med skita i arbetsuppgifterna, det finns inga måsten. Du får dock se till att ta konsekvenserna efteråt. Klokt och ack så sant. Så många som "måste" hela tiden. Jag trodde jag levde efter att det inte finns måste men jag har inte lyckats fullt ut, kan dock genast säga att allt blir så mycket bättre utan måste. Måste finns inte, fatta...

Efter allt imorgon blir det en sväng till Småland för lite poker, skall bli sköj. Måste bara se till att det inte går som sist (riktigt dåligt)

En grej till, Verkar som om Yellow Bird skall starta snart, månadsskiftet så smäller det. Skall bli så underbart kul, längtar

Måste ingenting, vill träna innan sporten :-)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0