Ojojoj, det bultar och det bankar

I mitt finger, skulle gett fan i maskrosorna igår, hade dock svårt att se H göra allt det roliga själv :-)

Det är skönt att småpilla lite i rabatter, klippa gräs och fixa lite. Med handen fortfarande i bandage och tillsägelse att inte pilla i jorden så blir man ännu mer sugen.

Torsdag, då hoppas jag bli av med det här paketet, om nu inte strejken ställer till med något. Det vet jag inte ännu.

I morse fick jag kliva upp och knapra lite piller, sovit dåligt. Var inte på jobbet förens 9:30 så jag sitter fortfarande kvar här. Lika bra det, L skall höra av sig (om hon kommer från Småland där de är på studiebesök).

Vi skall ta en öl (ett par), lite mat och snacka skit. Tror vi fått ställa in tre gånger innan men idag så kanske...


Annars, ja som vanligt när det är den här årstiden önskar man att livet bara bestod av annat än jobb. Blä, säger jag, vill inte. Skall dock försöka skärpa till mig. Nu är iaf alla gamla mail avklarade (så gott som), Europa firar inte valborg de inte...

Take care

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0