På Ven dricker man Whiskey och kör Gustavsbergslinjen

Det blev så en liten snabb tripp till Ven mend jobbet. Efter att ha rest i nästan två timmar så anlända jag till den lilla pittoreska öni sundet. Var verkligen jättefint, fick sätt full fart för att hinna ikapp mina kollegor som befann sig cyklandes när jag kom.

Hann inte se så där jättemycket, var dock nere i kyrkbacken vid hamnen, hur härligt som helst. Tog en öl på hamncafet.

Vi hade whiskeyprovning, Henrik, tror jag han hette var jätteduktig och vi drack, sörplade och sniffade. Sedan snabb dusch innan maten, inte jätteimponerad över maten, men det kan klart vara lite svårt till 35 personer (eller hur många vi nu var). Mingel i baren efter det och sedan drog festen igång. Efterfest är för jäkla kul (var hos grannen), fick tyvärr lite för mycket gammeldansk i mig och körde lite gustavsbergslinje.Kom i säng vid strax efter 4 (det började ljusna) så när klockan ringde vid 8 var man ngt seg...

Dock jätteintressant föreläsning av Olof idag, han som coachar i mental träning. Riktigt tankvärd, skall ta tag i det där en dag när jag är lite piggare.Efter lunch gick bussen tillbaka och vi hade en suverän hemresa över spegelblankt vatten med solen gassande. Tog farväl och det var skönt att komma hem till gården.

Sov ngn timme innan H kom hem och så susade vi iväg och H fick äntligen köpa sin efterlängtade bil. En Volvo V40 Classic 2,0T för 104 laken med 945an som inbyte

Lödde nästa och pizza, mums, precis vad jag behövde...

Promenad i sommarkvällen och snart kommer jag antagligen slockna för idag.

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0