Pokerkväll

Det var lite trevligare än sist, inte på det sättet att folk var otrevliga sist men det gick inget bra sist. Igår var jag mer fokuserad och chansade inte lika mycket. Det gav resultat. Gick nästan ihop, spel, pizza och resa och trevligt sällskap givetvis.

Var hemma runt 11 idag och eftersom jag hade så förgjordat mycket att göra så jobbade jag på ända till 18:30 med ngt kort avbrott för att klappa hund, gå ut med hund samt dricka ngn kopp kaffe.

Underbart väder ute idag och sista turen med Kito var helt fantasisk. Sol, ingen vind och nedförsbacke :-)

H är på personaldag och komemr hem senare, jag lär sova. Man är inte riktigt i samma mode när man sover borta och jag hade nog behövt ta igen en timme eller två :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0