Som att ha barn

Värmen är på gång, uppåt 27-30 grader i helgen. Jag vet vad som väntar mig, inget jobb och bara ta igen sig :-)

Jag skall ju ha semester från nationaldagen och två veckor framåt. Det hade ju varit najs om vädret kunde hålla i sig. Man skall inte vara pessimist men hur länge kan det här pågå?

Igår kunde jag knappt ta mig hem, blåste fan orkan (nästan iaf). Dyblöt av svett efter en seg tur.

Harry, Kito och H slagna hjältar efter att ha varit ute hela dagen.

Jag har försökt sluta något tidigare på dagarna denna vecka så att jag hinner med 15:37 hem. Sovit hela vägen och hade jag inte ställt mobilen på väckning hade jag säkerligen inte vaknat upp förens i Ängelholm. Harry vill nämligen inte sova längre än till 4:30 på morgonen och sedan trots att H stiger upp då och går in i ett annat rum så sover jag inte riktigt avslappnat.

Nåja det går över, han vänjer sig (och vi med?)


Efter ett par dagar med MEGAstress så har det nu lugnat sig på jobbet. Vet inte vad jag föredrar, förra veckan satt jag inte och kollade på klockan iaf...

CU
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0