Det gick för mig

Så är det fredag igen, tyckte precis jag satt hemma hos en arbetskamrat och spelade poker. Köpenhamn onsdag och torsdag, underbar måltid på hotellet i onsdags kväll, det gick fan för mig när smakerna träffade lökarna, shit, de kan laga god mat där. Har varit med om det förr när vi implementerade Globe (SAP) och jag fick lambracks en kväll. Kan känna smaken än idag. Då gör det inte så mycket att man sitter själv och äter :-)
kunde dessutom sova till 8:20 dagen efter, jag kan genom lida några möten till

Appropå mat så står den i ugnen på värmning, det blir billigt alternativ idag, Felix värdshusmat, 5 för 100:-
SMASK, not, kan inte ens unna mig ett glas vin eftersom H är ute och slarvar :-) Ringer när hon vill bli hämtat, söt

Cu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0