Idol och namnsdag

Jaha, så försvann ännu en stjärna ur tv-rutan, Anna B, det var min idol men tyvärr gjorde hon inte sitt bästa igår, kunde ägt mer. Johan vs Anna och, ja vi vet hur det gick. Johan palm som inte ens kan sjunga, ut nu, jag kräver. Skulle tro att idoljuryn ångrar bittert att det var han som fick den där sista platsen.....Kenin dominerar, katastrof om inte han skulle vinna till slut

Missade att H hade namnsdag idag, hennes mamma ringde, Cecilia, det är ju hennes andranamn. Ärligt talat så vet i sjutton om jag reagerat på det om jag visste att det var cecilia idag. Har sådana där trevliga påminnelser på mailen för att inte glömma, där står dock bara Cecilia har namnsdag idag, ja men det känner man ju ett gäng och andranamnet Cecilia tänker man inte på....Förlåt H, men du fick iaf choklad i veckan, puss.

Vitt och kallt ute, härligt, sällan man ser i Skåne, hoppas på att det får ligga ett par dagar

Väntar in travet och otboll på TV. h fick 1:a beredskap så nu är det verkligen kört att dra iväg på något

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0