Sug service.....

Om det är något som förtar glädjen när man äter ute är det dålig service, eller egentligen inte dålig service på det viset utan när det tar en fucking jävla lång tid att få maten. Vet inte riktigt hur lång tid jag satt nere i restaurangen idag men med tanke på hur snabbt jag kastade i mig maten och hur irro jag var (brukar aldrig vara irro) så var det LÅÅÅÅÅÅÅÅNG tid. En jävle fullfinne som lagade maten givetvis, då kan det kvitta att allt var jättegott, för smakkänslan liksom bara försvinner i tidsirritationens tecken, FY SKÄMS PÅ ER, det var sista gången i den restaurangen på Holyday Inn City West i Helsingfors.

I övrigt, satte mig dirkt och jobbade när jag kom hit, som vanligt fungerar inte OP processen och allt skall göras om i grevens tid. Det blåser och dånar runt huset, pissregnar och är mörkt, jag längtar till varmare land....

Åter hemma torsdag, imorgon lär jag inte hinna blogga.

Väntar på att klockan skall bli 22 (23 finsk tid) så att jag kan ringa H, just nu är det desperate Houswifes på tv, ngt har man lärt sig med tiden ;-)

/Stiff 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0