Tårar och SM guld

Om gårdagen var svart var söndagen desstu bättre, Kalmar tog SM guld och trots att det inte är "mitt" lag stod jag i vardagsrummet och grät glädjetårar, tror H blev lite skum på mig. Så mycket de förtjänar detta, jag glädjs med hela regionen, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD

Att sedan Maölmö vann med 6-0 hemm amot Sundsvall och IFk Norrköping slog Hammarby trots att de inte har ngt att spela för gör ju inte saken sämre, gött. Vilken underbar söndag

Rostbiff med tändstickpotatis, svartavinbärsgelé och brysselkol till mat och en underbar MASI på det. Ja, nu så är ordningen återställd

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Javisst e vi BRA!!!! SM-GULD SM-GUUUUUUULD !!!! Åhh du skulle vart med på stortorget .. helt underbart roligt och helt fantastiskt...

2008-11-10 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0