Uppsi så var det söndag

vad hände liksom, sitter här, det är lugnt ocg stillsamt, till och med Harry har somnat (det händer inte så ofta....)
H är iväg på jobbet (jour i helgen) och jag reflekterar över vad som hänt sedan sist.
drog iväg norröver i fredags efter att ha jobbat halvdag, passade också på att slänga på vintersulor, satan så skön bilen blev att köra (gamla däcken riktigt slitna)
Efter många om och men så kom jag till slut hem till F&H i Lindsdal, hann slänga i mig toast och öl innan vi fick skjuts till travet. Kom precis i tid för att se yellow värma, såg bra ut, tog en sväng ut på stallbacken och kollade till henne. L som vanligt optimist, måste vara skönt att vara travtränare....
i loppet sedan, ja, såg bra ut, slutade nia, hängde inte med på borte långsdian sista varvet, fattade nog inte riktigt varför alla sprang fortare och fortare. Där ser man skillnaden på dem som tränar på banan och de som harvar i skogen....Bara att låta henne starta på nu, behöver loppen och hårdheten, hon är rätt stor och kanske lite intervaller....
Spelandet gick plus och efter travet tog vi taxi till stan, besökta Krögers, käkade Hamburgertallrik och spalade lite blckjack, tog 401A hem. Lördag, ja, barn vaknar tidigt.....Lyckades ta mig till syrran och lillkillen en sväng innan jag susade de dryga milen tillbaka till Saxtorp. Fick in sju rätt på V75an men det blev man knappast gladare av, 149 spänn tillbaka liksom, det positiva är att det är dubbeljackpot nästa vecka....

Skall troligtvis ta en springtur om en stund, sedan ta hand om syrenerna som vuxit hejvilt ja sedan, njuta av söndag misstänker jag. inga måsten här inte :-)

/Stiff

Kommentarer
Postat av: Anonym

J vann oxå på V75 ... han blev lika besviken han.. Kul med Yellow .. Grattis ...

2008-11-06 @ 13:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0