En snabbis

in på blogg.se såhär på fredagsfm.

Var ute med jobbet och käkade igår, en sorts välkomstgest mot S som kommer ta över och vicka för E när hon går hem för att vara barnledig. S är helt ok, rätt typisk engelsman, träffade honom första gången i New Malden 2006 på ett möte. Jobbat med samma saker som jag gör nu, kan säkerligen bidra med en hel del kunskap.

Vi var på Carib Kreol som jag hört så mycket om. Det var kanongott käk och jag brydde mig inte särskilt mycket över att de missade våra matbställningar och var allmänt förvirrade. Mina revben var fantastiskt goda och ölen slank ned den med :-)

Tog 21:37 tåget till Häljarp och cyklade hem. "Pallade" majs i mörkret och höll på att köra in i ett gäng med barn/ungdomar som stod där i mörkret, lite otäckt. Ngn som på skämt sa ngt om hjälp, hjälp, fan heller att jag stannade, hoppas de bara skämtade. Det var som i en horrormovie, liksom skuggor som viskade, hmhmhm hmhmhm hmm och så hjälp hjälp. Nä hua, de skulle ligga hemma i sina sängar och inte skrämma slag på en försvarslös kille som mig.

Drar iväg på bröllop imorgon, skall bli skitkul, 78 personer skulle visst vara där, det är rätt många....

Cu all
/S


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan kusin! =) Tänkte kolla om du skulle till Marianne på söndag. Va ju ett tag vi kusiner träffade varamdra. =) Kram lillkusin Erika

2008-09-09 @ 22:58:46
URL: http://lillkikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0