Finally Friday

Det är så skönt att smaka på ordet fredag, särskilt efter den här veckan. kan inte påminna mig när jag jobbade så frenetiskt sist. Dessutom två dagar i Finland med tillhörande resa fram och tillbaka. Var inte hemma förens 22:30 igår så det blev jobba hemma idag. Jobbat har jag gjort, mycket och länge, dessutom möte med nya chefen. Höll på att jobba så att jag missade tennisen, men nepp dit åkte jag och spelade. Lite mindre roligt idag, mest teknik och övningar, jag vill spela och bara ha lite teknik.

Missade poker p.g.a jobbet men jag undrar just hur social jag hade varit.

Kycklingrätt med pressad potatis till middag och så rödvin på det. undrar just om man verkligen pallar med Indiana Jones på den, vi får väl se. Bränns i detta nu....

Skall bara slappa i helgen och kanske hugga lite ved. h skall till hennes bror och fru och hälsa på vi har inte sett den lilla sedan han föddes. Jag hoppar, orkar inte, har verkligen inte lust.  Räcker med middag hos Hs mamma på söndag

Cu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0