Helgen då

jaha, vart slutade jag?

Antagligen med att det var fredag och jag skulle jobba hemma. Det gjorde jag också, klockan 14 var jag nästan klar med en rapport och var lite stolt över mig själv. Då bara, svart.....NEJ NEJ NEJ vad i helvete hände nu tänkte jag. Försökte starta eländet igen men icke. Skit, skit skit, upp till Helsingborg i 100 knyck för får man inte dit datorn vet man att det kommer dröja innan ngn förbarmar sig och tar dit den. Iaf, inte mycket att göra, de fick den iaf.

Stirrade hem och iväg till tennisen, ordinarie tränaren tog barngruppen och jag fick en junior som tränare. Hon tog typ ut allt på mig, tjena, vadå 34, inte spelat tennis på ett bra tag och lite halkass kondis. Jag var så in i h trött emellanåt att jag inte ens orkade springa på bollarna. Kul som satan, längtar redan till nästa vecka :-) Borde vara själv i gruppen oftare, det kallar jag träning

Resten av fredagen var jag inte till så stor nytta

Lördagen slöades det och fixades lite i trädgården samt att jag och Kito var i skogen en sväng. H och Harry var på Sofiero på hundutställning, jag har varit på en och kommer aldrig (mest sannolikt) inte att gå på en sådan igen....

Missade tyvärr 7:an på travet, skulle fått in dem om jag följt mina egna tankar lite mer, klen tröst med 174 tillbaka på satsade 517....

Såg Arn i Lund på kvällen, schysst filmad, bra för att ändå missa så mycket jmf med boken.

Satt upp till närmare 2:30 och såg Blood diamond när vi kom hem.

Igår var vi ute i princip hela dagen, jag tvättade trädgårdsmöbler, bilen och sådde gräs.

Idag har det bara varit stirr på jobebt, tog 2h innan jag kom igång att jobba (ja det har med min krachade jobbdator att göra.....)

vattengympa som tog kål på mig på lunchen, tandläkaren och ta bort tandsten på em och så skoinköp. H och Harry iväg igen på ngn hundträning. Jag skall knyta mig i soffan

Tack och hej så länge, välkommen till en ny vecka

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0