Nu startar träningen igen

Började vattengympa idag igen, kondisen är inte helt kass (ändå varit ute och sprungit en del i sommar). Mitt trädfällande och bortforslande av stubbe samt plattnedläggande har gett mig träningsvärk så det heter duga. Det var hur skönt som helst att kliva ned i det 32 gradiga vatnnet idag och köra stenhårt. Tala om trött när vi var klara, h var också med.

Efter jobbet fick jag ned 5-6 plattor till innan det började regna och skymma, såg fotbollen mellan HIF och Hammarby, riktigt underhållande. Nu skriker mina ögon sov, och jag tänker antagligen lyda utan alltför mycket motstånd, jag skiter i om klockan bara är 21:30

Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0