Nya virus

Jepp, skulle radera en fil men lyckades dubbelklicka på den istället, SUCK, där rök min lördagkväll. Ett antal timmar senare var jag klar....Tur att H somnade på soffan redan vid 21....

Vedhuggning i stora lass i helgen, nästan klar, skönt, underbart väder, kortärmat i solen både lördag och söndag. Mamma K och italienskt käk i söndags, mumma

Datastrul på jobbet med, helpdesk har nog gett upp hoppet om mig vid det här laget. Skall upp dit på onsdag och göra vid den, får sitta inne hos dem och arbeta, kan kolla att de sköter sig....

Nu har H dragit iväg med hunden, jag är nysnaggad och snygg, skall ta den sista skvätten rödtjut, äta lite mat och kolla på avsnitt 4&5 av prison Break. Yes jag älskar måndagar och tränade gjorde vi på lunchen.

Hï då
/Stiff "7 rätt i lördags på en andel" Westman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten..... Härligt.. Hoppas det går bnra med datan. Kram på du

2008-10-01 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0