Ögonbottenfotografering, jävla knarkare

Shit, höll på att missa den idag, hade ju ändrat tid. Som tur var hade Outlook koll på läget och skickade en påminnelse 15 minuter innan jag skulle vara där. Det vara bara att rafsa ihop allt och rusa, hann, ngn  minut tillgodo. Rätt läbbigt, de droppar ögonen med ngt som gör att pupillen förstoras och inte stänger sig, sedan fotas ögonen och man kollar efter förändringar. Inget speciellt att anmärka på den här gången heller, ngn liten prick var allt. Får se vad doktorn säger. Hemskt att komma ut i ljuset när inte pupillen drar ihop sig, dessutom missade jag att ta med grejerna till linserna idag och glasögonen låg hemma. Tur att H kom och hämtade mig och körde mig hem, eller nä, vi handlade också. Kunde se på folk hur de stirrade på mig och mina pupiller och tänkte jävla knarkare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0