Virusfan

Jag hatar det, jag hatar dem, jag hatar ordet. VIRUS

Sedan i fredags har jag kämpat och det slutade med att jag förlorade och fick installera om allt, SUCK.

Nu skall jag dock vara uppe, running igen, någon SP3 som skall in också och så några program som man förlorat sedan kan man väl räkna sig som på banan igen.

Kanske inte är så dumt ändå, man samlar på sig mycket skit genom åren och rensar aldrig. vet inte hur det började men jag misstänker starkt en torrentsida som jag inte brukar använda (((((eller om det var porrsidorna :-)   )))))

Jobbat som en gnu på jobbet idag, typ var där 12 timmar. lagom trött men nu så skall jag gå och knyta mig. En ny dag imorgon, ny rapport, nytt hårslitande och så ondag drar jag iväg till Finland, månadsmöte !

Natti världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0