Blixtar och dunder

Regnade på mig på väg till stationen idag men vem bryr sig, fick låna STORT paraply på hotellet. Visslandes promenerade jag i sommarregnet, det var så det kändes. Igår var en fantastisk dag. Intressant föreläsning och övningar i systemet och så var jag på Emirate Stadium och såg på fotboll. JA inne på stadium, fick tag i biljett för 80 pund, iof på Villa real sektionen men vem bryr sig. Det var en underbar stämningoch stadion, 60000 tusen som sjöng och förde liv, tjena, jag är mycket nöjd med min tripp hit och trots sena kvällar på kontoret så går det.

Det är skumt att börja 9 och hålla på till 17:30m fanken varför kan man inte starta senare och inte sova bort hela dagen. Nåja, har ju inget annat vettigt för mig. Ska nu gå och äta, klockan är 20:15 lokal tid, min mage verkar inte gilla lokal tid för den är fortfarande hemma.

Tjenixen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0