Eon puckade och grillat

Det blir grillat idag, H drog iväg direkt på träning med Harry, jag har satt på Mr music greatest Hits från 1995, tappade upp ett glas med rödvin, har fyllt på det och sitter här och poppar. Om 40 minuter är det SM final nr 5 mellan FBK-HV71 i hockey och 20.45 Liverpool vs Chelsea, det går inte direkt någon nöd på mig.....

Eon telefonfärsäljare ringde, lite kaxig och frågade efter den som hade hand om telefonräkningen, ska väl vara jag det sa jag (lika kaxig). Han frågade om jag var intresserad av att ha Eon som leverantör av den rörliga delen framöver. Jag sa till honom att jag har Uppsala El som hela vintern legat lägst på alla topplistor men visst om han kunde erbjuda mig ngt bättre så är jag klart intreeserad. Då drog han visan att det han kunde erbjuda gick jämt ut med Uppsalas el och att det inte då var ngn idé att fortsätta samtalet, tackade för sig och avslutade.

HALLÅ !

 Är EON dumma i huvudet eller, så raggar man väl inte nya kunder, fattar ingenting men tycker samtidigt det är sköt att teleförsäljaren självmant lägger på luren.

SEGER!

Önskar alla en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0