Gammal och sliten?

Hemskt hur det kan kännas vissa mornar, idag var en sådan. Vaknade 2 inatt och kunde bara inte somna om, vred, vände, suckade och pustade och till slut så efter många timmar (kändes det som) somnade jag om. Vaknade med världens sprängande huvudvärk och värkande axlar. Bara att inse att man är gammal och sliten, fast det är klart, efter maratonstädningen i lördags är det kanske inte så konstigt.

Tackar iaf Ibumetin 400mg för hjälpen, när jag gick upp 7:55, för andra gången, efter att ha bestämt mig för att jobba hemma, kändes det mycket bättre. Nu är det helt ok och jag är pigg och alert. finfint vårväder ute och jag ska ta en sen lunch ute i solen.

Önskar alla en underbar dag !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du jobbar väll kvar i malmö? vi får väll klämma in en lunch eller något ! =)

2009-04-06 @ 17:14:35
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj va du jobbar vännen.. hade oxå svårt att sova .. Kram

2009-04-07 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0