London (igen)

Börjar kännas som en dålig repris men det är sant, nu är jag här igen. Helt planenligt och utan ngt särskilt strul på vägen. Klart att lite förvånad blev man när hela tunnelbanevagnen fylldes vid Fullham Brodway, det var ju match på Stamford Bridge idag igen. Där satt man lite småsliten efter resan från först Helsingfors-Köpenhamn och sedan därifrån till London, byte till tåg och sedan till Tunnelbana och så blir man väckt. Spelade tydligen 0-0 såg jag, tyspiskt, nu vinner väl Manchester U bara för det. Måste bara nämna att Malmö förlorade och jag såg vem som felade med.... Inte kunnat koppla upp mig som jag velat och då har bloggen blivit lite lidande, har haft saker på gång att skriva men mobilen suger fortfarande att skriva på. Trådlösa nätverk funkar inte heller alltid.... Vilken kass känsla idag när man landade "hemma" i Köpenhamn och inte fick åka hem till sig själv, sambon och hundarna, nä iställt dra till nästa gate för vidare transport. Det tog emot, jag lovar. Hoppas de två kommande dagarna blir givande, jag längtar just nu bara efter en säng, blir förhoppningsvis bättre imorgon, hörde att London haft över 20 grader varmt idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0