Mäktig ståplats men oj så trångt..

MMS

Mäktig ståplats vi har här i Malmö men oj så trångt

Var rätt mesig match, trelleborgs skitmål redan i början var väl vad de skapade ungefär. Trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknade Oferes tyngd framåt. Mehmeti hade nog ont, åkte på någon riktig tryckare också. När Durmas kom in och Wilton fick göra debut blev det tryck.

Härligt i solskenet och enda nackdelen är att jag brännde mig lite :-)
X2000 upp till Norrköping och päronen, suttit och softat och hört om morfar. Får ta och hälsa på honom imorgon.

Trist att man bara hann vara hemma en dag i helgen, hade gärna varit hemma hos H och vovvarna ett par dagar till (typ alltid). Nepp, slut på helgen, skall jobba lite, sitter här imorgon, It är för jäkla braa, kan jobba vartsomhelst, närmsomhelst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0