Skjortärmarna

Har ingen aning om vädret i Sverige idag, men här i London är det hur bra som helst. I morse tog jag till och med av mig jackan och gick i kortärmad skjorta från stationen till kontoret :-) Sitter och längtar ut, vi har tvärdrag men känner ändå av hur skönt det är ute. 18 grader varmt och lite Londonsmogg, perfekt, i helgen ska det tydligen bli ännu bättre, hemma med. Gick och lurade på skoluniformen, jäkligt bra och tar bort en anledning till mobbing i skolan, varför använder inte vi det i Sverige? Dessutom lär sig killarna hur man klär sig med stil, knyter slips och hur de ska uppträda. Ser riktigt prydligt ut KLockan här enbart 16:14, jag vill göra slut på arbetsdagen, det är MYCKET information just nu. Skall antagligen med de andra ut på middag senare, beror väl lite på hur dags, vill inte sitta här och dega hur länge som helst

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej du har sant !

Men det var liksom ett skämt, klart jag inte skall sluta.. men det fick folk att kommentera iallafall :)

Så länge bloggen är öppen är det ju offentlig, svårt att kontrollera vilka som läser eller inte. Men om ja några månader måste den låsas. Skulle vara skumt att vara färdig socionom och låta hela världen läsa ens blogg.

2009-04-23 @ 22:14:50
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0