Skön fotbollskväll i London

Trots att jag inte hade biljett eller kom in på matchen mellan Chelsea och Liverpool var jag iaf där och kände på stämningen. Stod precis utanför Stanford bridge och såg folk knöka in sig i ledet. Förvånadsvärt lie folk som frågade om jag ville köpa en biljett.....Jag hittade istället en sportsbar i princip under arenan och satt där och såg en makalös tillställning, 4-4 till slut efter att Liverpool haft ledningen med 2-0. Vilket liv det var i puben och på tunnelbanan hem. Dock ingen panik och där har Sverige verkligen att lära, transporterna fungerar klockrent

Imorgon är det lite jobb och sedan mer fotboll, hoppas på att hinna ta miog upp till Arsenal, får se hur det är där uppe också.

London är vårlikt, träden grönskar och blommar, det är till och med vårtemperatur ute. Jag längtar verkligen tills det kommer till Sverige.

Dags att nanna kudden, skall bara kolla hur dags jag måste ta tåget imorgon

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0