Sköna val

Gillar kvällar som denna trots att jag fick jobba sent. Var egentligen meningen att jag skulle åkt hem vid 16 men hur fanken tar man sig från jobbet så tidigt, NÄ precis, inte alls...

Blev istället 17:38 som jag också höll på att missa, småsprang ned mot stationen och hann precis in på Statoil Carolia för att köpa mig en macka och lite Smoothie, dörrarna stängdes som vanligt precis när jag hunnit ombord.

Direkt till gymmet där sambon mötte upp med träningskläder, megaskön träning som vanligt och sedan hem. Sm final 4:a i hockeyn och Championsleauguefotboll. Sprungit mellan tv, dator (har inte 6:an) och kollat hockey,fotboll, hockey, fotboll. Säga vad man vill men toppfotboll är gött, vilka mål de gjorde. Såg Färjestads upphämtning från 0-2 till 2-2 men missade sudden (var ju fotboll), ser nu att FBK vann, ojoj, tungt för HV och kollega E lär inte vara nöjd imorgon

Just det, imorgon är rätt snart, dags att nanna kudden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0