Bloggsemester, tillbaka 28/8

Varit hemma i två dagar nu och bara slappat, ok, jag klippte gräset igår och var på fotboll i måndags men det räknas knappt. Jag kan verkligen bara göra ingenting, det är semester det :-)

Tog en sväng på festivalen när jag ändå var i stan men jag tyckte det var rätt dött, visst regnet låg i luften och det var måndag men ändå.

Malmö spelade som sopor och frustrationen var minst lika stor på läktaren som på planen, för bövölen, skärp er nu. Hur jävla svårt ska det vara att trycka in bollhelevetet, säger det igen, sätt Qutarmannen på bänken och låt ngn annan få chansen, han gör väldigt få saker rätt.

Igår var vi i Helsingborg och växlade in lite Euro (hmm, den symbolen finns inte på tangentbordet...) samt käkade lite lunch på Mezo, blåste satan men uppe på torget vid Mariakyrkan var det schysst.

Klev upp vid lunchtid idag, fullt normalt....Nä inte riktigt när det gäller mig men efter att ha käkat mitt i natten (insulinkänning) blir man lite seg. Hoppas ändå få till en sista löpning idag. Imorgon bär det av tidigt till Kreta och vid den här tiden imorgon så är vi framme. Ser verkligen fram emot sol, värme, bad och ännu mer slappande.

Tänker försöka ta semester från blogg/facebook och mail. Det är sanslöst så ofta man är inne och gör ingenting.

Laddad och tillbaka fredagen den 28/8

Take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0