Dag 364/365 sedan nytt årtionde

Har inte tänkt så långt att det faktiskt är ett nytt årtionde om två dagar, det var en kollega som nämnde detta alldeles nyss. När man tänker efter så har det hänt en hel del de sista 10 åren. Bara faktumet att jag under den tiden varit på 4st olika arbetsplatser, tur att man inte hunnit byta igen kanske......

Då för 10 år sedan var det så mycket tal om milleniumskiftet och alla problem som skulle uppstå...Jag var i Österrike och åkte skidor. Kommer b.la. ihåg brutet nyckelben (inte jag men dåvarande sambon) och en skum nyårsmiddag på en fullsatt restaurang någonstans, hembränningsapparat i källaren hos en Östrerrike och STAU på Autobahn med näradöden upplevelse på hemvägen, tackar ABS för att vi fortfarande är vid livet.

Så mycket personliga förändringar som skett också, allt till det bättre det är väl så det ska vara.

Blir nyårsfest hemmavid, skulle vara lugnt från början men nu är det mellan 9-11 personer som kommer, FEST !

Önskar alla ett gott slut och ett Gott nytt år, nästa år då ska jag. Nä, inga löften här inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0