Julledigt

Ja, äntligen, fast egentligen oj redan julledigt. En hel vecka, overkligt. Tog ett krafttag i mailhögen och jobbade undan som fan idag och klockan 14:06 skickade jag SMS till sambon och kollade om hon var på g, det var hon inte. Passade på att stänga ned och begav mig ut i friheten ! Jullov! En hel vecka utan jobb, 9 hela dagar utan att jag ens funderar på jobb. Ska bli så skönt.

Började em med lite shopping och matinköp, blåmusslor och laxfilé till middag och lite vitt vin på den.

Passat på att dra av värmen också, smart i -8 grader tänker någon, elda tänker jag :-) Mycket varmt och gott i vardagsrummet, nu blir det film och en liten virre :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0