Långhelg

Passat på att ha långhelg, såg till att jobba undan så att jag fick fredag ledigt också. Helt underbart, om inte annat så kändes det på lördagen att man var pigg.

Idol i freags, kan inte bestämma mig om jag tyckte det blev rätt eller inte, grym show iaf.

I lördags tennis som valigt och sedan mötte vi upp KK ute på långa bryggan i Bjärred, vinterbad på programmet. På herravdelningen var det tjockt med folk. tror jag badade 5 ggr samanlagt, eller bada, doppa sig är väl mer vad man gör i kylan....Fick middag i Kävlinge innan vi åkte hem till våra odågor

Idag har jag spänt trådar till staketet och installerat Ubuntos nya verison på den stationära datorn, förhoppningsvis funkar den bättre än den gamla

H har dragit in till Malmö för att träffa några kompisar, jag ska se fotboll och äta wok med ryggbiff och kryddsmör, MUMS !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena håll på att googla lite på fotbollspengar 3.0 o då dök din blogg upp. såg att du hade köpt det för ett tag sen. Jag är lite sugen på att köpa det själv men tycker priset är lite saftigt. så min fråga till dig är ju som du redan kanske anat är det något att ha? MVH Tobias

2009-12-07 @ 03:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0