Göteborg T&R

Var en sväng till Göteborg idag, har åkt över den fina bron 4 ggr (ja vi körde fel den första gången....) Startade 7:30 och var hemma 17:30, lagom dag....Lite trött nu faktiskt. Som tur var körde kollega J upp, stackarn, det var snömodd upp till Varberg sedan blev det helt ok. Jag körde hem, "bara" dis som tur var.

MEGAfint lager och trevlig personal, jag har åkt truck, var uppe på 10 meters höjd och fick fin överblick. Lite skillnad mot annat man sett. Kanon att få den personliga kontakten också

Chrysler är min bil nu, så jäkla skön att åka/köra, som en buss nästan.

=====================================

Kito är lite dålig, helt svullen i djuvren, blir antagligen veterinären imorgon, skulle ut hela tiden i natt, till slut gick jag och la mig i det andra rummet, klarar inte att inte få sova. GÄSP !

Kommer inte bli långvarig uppe ikväll, Hockey, får se om jag orkar se den.

Take care, återkommer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0