Nytt nummer av Hänt Bild - ute nu

Jag sågar ofta alla skvallertidningar som finns men här är en jag gärna tittar i, Hänt Bild. Det är nästan slagsmål på jobbet när den dyker upp, fattar inte varför vi har den på jobbet, men vem fanken klagar.

"Råkade" få med den hem idag och har nogrannt kollat igenom skvallret: Konstaterat först att jag inte såg Amy Winehous i detta numret, slår annars aldrig fel att hon är med

Amy från sin bästa sida

Klart bäst i detta nummer - Amanda Bynes


Jag ytlig, ja det är möjligt men det är det som är så bra med Hänt Bild, man kan unna sig att vara det. Snaska lite i historierna och skratta åt hur de lyckas få ihop en historia kring varje bild.

Keep it up !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0