Riktigt trött måndag

Antagligen blev det lie sent igår fast det var inte farligt. Spelade poker, gjorde bort mig lite på två händer och det räckte för att inte nå ända fram, blev till slut 4:a. Inte så illa pinkat, kansek var det sista ölen som gjorde mig kagig och gjorde så att tröttheten satte in.

Total kaos på jobbet idag, inget verkade gå min väg, var det inte rapporter som inte fungerade så sparade jag på fel ställe eller skickade fel sak till fel person, nåja, det är ändå måndag, man kanske är ursäktad.

Fick dessutom springa ned till tåget, fattar inte hur jag kunde göra en sådan felbedömning, var ju ute i god tid (fast tydligen inte). H skulle hämtat mig på jobbet men fick akutärende till Helsingborg, var helt färdig stackarn och har vilat någon timme.

Det är väl vad jag skall göra också, efter att jag packat ihop väskan som skall med till Finland. Imorgon är det krogen och Champions league som gäller. Finland på onsdag. Kanske kanske hinner jag in här en stund någon av dagarna, vi får se

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0