Segstartad

Gammelmannen är lite segstartad på lördagarna, särskilt då han druckit lite öl på fredagskvällen, men kul var det.

Segstartad med referens till tennisen, det var egentligen först efter ca 45 minuter jag började komma igång och då var det snart slut :-(

Nåja, dusch och fick och sedan in till Landskrona för att köpa lite blommar till min älskade, jättestora, blodröda rosor och en bukett tulpaner, så fina här hemma så.

Megamycket folk på City Gross, fick tyvärr åka in om Hemköp också eftersom de inte hade färsk Ingefära (skall ha det till huvudrätten ikväll), där blev också frestelsen för stor och kaffebröd inhandlades. Detta inmundigades sittandes i brassestolarna i solskenet ute i trädgården med en filt runt om oss, det ÄR till slut vårkänsla.

Nu har det nannats en stund, en av lördagens höjdpunkter.

Hoppas alla har en skön lördag, nu skall jag fortsätta att njuta av min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0