Har jag missat något?

MMS

Ska det verkligen vara på märkvärdigt? En hel tidning om Viktoria och Daniels förlovning, suck
missat något? Vad är så otroligt att det behövs en hel tidning för att skildra detta? De flesta i min omgivning tycker samma sak, är republikaner som anser att vi skulle ha ett annat system. Såg att hovet får 100 miljoner av staten varje år varav 50 miljoner kan förvaltas av Kungen som "lön" till familjen. Varför, representerar Sverige säger någon, ja det är möjligt men behövs det? Vi har väl andra som kan representera. Ett Kungahus i dessa tider känns i mina ögon omodernt och kostsamt. Nä, här måste ske en förändring, nyhetstorka? JA definitivt....


I övrigt, riktigt kul kväll igår med öl, fotboll och snack. Sov hos A (Arbetskamrat), erkänner att jag var seg i morse men det gick över efter kaffe, treo och macka. Flög till Finland i Em med samma arbetskamrat, sov mestadelen av flyturen :-)
Nu jobbat av mailen och väntar på att vi skall ned och äta. Blir antagligen lite Bastu efter det och sedan bingen, gött !

Möte i morgon och sedan hem med 19:15 planet, jobbar hemma fredag. Shit, stressigt !

Take care!

Onko sauna lämmin (Är Bastun varm) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0