Stående ovationer för Malmö Redhawks (framför Tv:n)

Grymt stark insats den här säsongen, lite snöpligt slut men ändå så starkt. Hjärta, känsla, uppoffring, de hade helt klart förtjänat att spela i playoff men den första delen av säsongen satte stopp för det. Hrymt bra iaf, tack öfr en underbar kväll, stående ovationer från mig framför Tv:n

I övrigt, jobbat arslet av mig idag, effektiv så att man kan kräkas. Därefter promenad till hunddagis i underbart vårväder, vidare till stationen, lastade in hundar och drog till Landskrona. Mötte upp H inne på kvantum, handla, hem, kolla bilder sova en sväng, kolla hockey, äta gott, vin, lite whiskey. Helg är bara för bra för att vara sant ibland :-O

Imorgon full rulle, Tennis, till svärmor på lunch (som jag tjatat mig till), lämna hundar, dra ned till stan, checka in på hotell, kolla på Jesus Christ Superstar (H fick i julklapp), ut och äta ngt, svänga de lurviga kanske. Hotell, hotellfrukost. Intensivt och roligt !

Önskar alla en underbar helg !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0