Svettig och go

Vi var bara 2st på tennisen idag vilket innebar konstant spel i närmare en timme.  Det är precis så här en träning ska vara. Jag behöver stå och nöta grundslag vid baslinjen, var faktiskt riktigt nöjd med ett par dueller mot lärarinnan.

Svettig och go nu, skall väl ta mig in i duschen efter hand, sitter och surfar igenom de gamla vanliga sidorna först bara. Harry tycker jag är trist, fast vi har varit ute i snön ett bra tag och sparkat boll, han kan hålla på hur länge som helst. inte jag och definitivt inte svettig, med gymnastikskor på fötterna, det är kallt och man längtar in i värmen.

Matdags också, man ska käka ordentligt när man tränat, det har inte mamma lärt mig, det har jag läst mig till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0