Arbete hemma och träningsvärk

Jobbar hemma idag, som sagt, skönt att slippa kacklandet en dag i veckan i alla fall.....

Bestämde mig för lite sovmorgon i morse och satte klockan på 7:10, verkar inte ha vaknat av signalen för efter 8:a vakande jag till liv. Kan nämna att jag somnade osövd igår och har sovit hela natten igenom med undantag att jag vaknade av att jag hade lågt blodsocker. En dextrosoltablett senare somnade jag dock om.

Duktigt träningsvärk i princip överallt idag, det är så skönt :-)

Mängder av mail som dräller in idag, skall ta hand om en skörd till, STÖN. när skall jag hinna göra det jag tänkte mig.

/S

Kommentarer
Postat av: Veronica

Träningsvärk?synd om dig.



Blir det några skidor i år ?

2009-01-29 @ 12:39:13
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0