Förändring

Det är dags för en förändring snart, skall allt fortsätta såhär går jag under. Måste ha en utmaning på jobbet, jag tycker om utmaningar, roliga utmaningar, ngt som för mig framåt. Inte samma gamla visa som man gör dag ut och dag in. Önskar att min dag kändes som ingen annan, att man full och sprudlande av energi analyserade, skapade, funderade tills man upptäckte att det var dags att gå hem för längesedan. Ett sådant jobb vill jag ha, vart finns det? Hallå !!!!

Lunchade med vännen L idag, vi pratade om förändring och där är vi rätt lika.  Tror jag mötte "homoprästen" på väg tillbaka, inte som ett skällsord, han är en grymt bra föreläsare och jag hyser största respekt för honom. Sjömanskyrkan, mången gång, fullsatt och tankvärt. Saknar ett ställe att gå till och bara vara bland jämlikar, inte alls religöst, ja vissa kanske. Tankvärt, ja, det är rätt ord.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0