Gött mos

Det är fredag, var -7 ute i morse, hur skönt som helst. Föredrar kyla framför fuktig jävla skånedimma.

Tänker åka hem efter mitt läkarbesök idag, gött mos, kommer vara hemma runt 15-snåret. Då skall jag ta en underbar fredagsnap, gött mos.

Pratade med vännen P idag på morgonen, skönt att höra att han har lite framtidshopp. Hade till och med haft date, nu är han på g igen. Han har varit med om så mycket skit, trist. Skall man se det krasst är det enbart på grund av en utebliven påse, en sådan som kan vara klokt att använda ibland.... Dock tror jag inte han ångrar lillkillen, han verkar hur go som helst.

Barn ser jag dock helst på avstånd, har aldrig haft och kommer aldrig ha någon längtan efter barn, det kan andra ägna sin tid åt. Snälla respektera detta och sköt ert ! Jag älskar mitt liv, det är det liv jag valt, jag gör vad jag vill. Det är det som kallas att leva.

Bäst att återgå, rapport som helst skall ut idag

/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0