Grått och trist

Idag är en sådan där dag jag aldrig kommer att komma ihåg i framtiden, den kunde lika väl försvinna. Det är grått, regningt, disigt, lerigt och allmänt, BLÄ ! Skönt att jag iaf fått till tennisträningen, lämnat in tvätten. Det är väl så mycket jag gjort idag och resten av dagen kommer som sagt inte bli känt för sina aktiviteter.

Helt stilla ute och jag har sovit en sväng, ingen bra Engelsk tv-match hellrr, får vänta på och se fram emot Sverige vs Frankrike och sammanfattningen av travet.
LIVE abonnemanget har tydligen gått ut och eftersom jag lovat att inte spela (så mycket) i år så får det vara så till yellow startar nästa gång. Ev blir det lunchtrav på torsdag, skall förresten gå in och checka hur det gick med det....

Återkommer en annan dag, inte så inspirerad just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0