Nästan religös

Kopplade ned jobbdatorn redan runt 15:30 idag och bestämde mig för att promenera till dagis för att hämta hundarna. Det var nästan en religös upplevelse att känna solen, kylan och lugnet ute. Minst sagt uppfriskande och jag njöt i fulla drag. Vovvarna förväntade sig inte att jag skulle komma så tidigt och de blev jätteglada. Vi fortsatte promenaden till stationen där vi tog bilen och gjorde lite ärenden. Plockade upp h vid Ica och drog hem

Läste tidningen i lugn och ro (hur ofta händer det?) och sedan Pasta och pastasås och ett glas rödvin, mums. Avkalkar just nu min kaffemaskin och sedan blir det kaffe och ev en film

Go torsdag .-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur var det nu? har ni hus i saxtorp? var exakt ? man kan ju dom krockarna. :-)

2009-01-30 @ 10:09:29
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0