Nya kläder och Mammut

Varit en lugn och skön dag, ärligt talat legat och sovit lite på eftermiddagen, bland det bästa med helgen :-)

Tennis 10-11, kändes helt ok, träningsvärken fanns kvar men var inte så påtaglig som jag trodde den skulle vara, nästan lite besviken att inte träningen var värre. Kan bara konstatera att jag MÅSTE öva på mina servar, de suger.

Passade efter dusch , tvagning och bastu på at dra till center Syd för att shoppa på min julklapp, presntkoert från MQ. Jättefina byxor men alldeles för korta, hur ser jag ut egentligen, skall det vara så svårt? Hade behövt 150, det är jag.
Blev "bara" två skjortor på MQ och hälften av presentkortet kvar. Var inne på ett par andra ställen och var på väg att ge upp när jag passerade Joy, där finns ju svarta byxor i skylten tänkte jag och gled in. Jajamen, ett par helsvarta och ett par mörkare i jeansaktigt tyg för totalt 424:- tala om fyndpris, jag som aldrig hittar ngt på rea.

17.48 går färden in till Malmö, tänkte äta på T bonz och sedan se Mammut klockan 21:10, skönt med lite omväxling. Ser fram emot detta. Önskar eder alla en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0