Nybörjare i säkerhetskontrollen

Var helt tomt längst till vänster i säkerhetskontrollen på Kastrup idag, givetvis valde man den...var bara yra höns överallt, direkt från skolbänken och allt checkades och det mer än en gång. Tur att man var ute i tid.

Skällde på en konduktör på tåget som anklagade mig för att ha fel biljett. Håller på och mailar med skånetrafiken nu.

Killen som tog emot min beställning på mat försökte förvandla mitt kött till kol, sa ifrån och fick en ny, ingen delikatess direkt och jag misstänker att det blir dyrt för firman med tanke på det svaga kronan.

Har iaf plats vid nödutgången med gott om plats för benen, alltid något...

Kommentarer
Postat av: Daniel

OJOJ vilka äventyr, som sig bör bland mycket folk i rusningstider!

2009-01-21 @ 20:32:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0