Rent och fint - mätt

Gött med en torsdag när vi varit så himlans effektiva och både handlat, städat och lagat mat. Sådant där som handla och städa vill jag helst slippa på helgen, då skall man bara vara.

 Det blir mycket bara vara i helgen, förrutom lördag då när vi skall hem till K&K på middag, de bjuder in oss eftersom vi inte har råd att gå ut och äta och lite för att jag fyller år på måndag (känner inte för ngn stor fest).

Nu tenniskurs från och med lördag, skall bli skönt att röra på fläsket samt att man kommer upp på lördag, träning mellan 10-11, betydligt bättre än fredagar mellan 17-18.

Bokade in lunch med min musa idag, L, mycket som hänt i mitt liv är p.g.a L och allt som hände för tre år sedan. Det är så underbart att ha en sådan vän. Vi står varandra sådär nära att det inte spelar ngn roll att det kan gå månader mellan gångerna vi ses och hörs, känns ändå som om det var igår när det väl blir av. Det är en riktig vän !

Surfar vidare, sköt om sig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0